Arkadaşlar bebeğim 7 ay 18 gunluk, hic konusmuyor. Baba dede mama anne hicbiri yok, cak alkis gelgel baybay da yapamiyor elleriyle. Fakat gelisimi iyi, koltuga kendi tutunup kalkiyor ayaklari ustunde duruyor, emekliyor. Konusmamasi beni uzmeye basladi😔 yapamaması konusmamasi normal mi bebeğinde boyle bi durumla karsilasan var mi?