Furug valla bacım seni o kadar iyi anlıyorum ki benimki 14 aylık canımdan bezdim valla.ikinciye yanlışlıkla hamile kal cam diye ödüm kopuyo.allah isteyenlere versin inşallah.ne uyku var doğru düzgün.hicbir ise yetişemiyorum.okadar yorgunumki hep tek başına bakıyorum çok huysuz.dün dışarı çıkardık hava alsın diye burnunuzdan getirdi kendi arabasına binmez kucağa alıyoruz kucakta durmuyo.oyle işte canları sağolsun tükendim resmen artık,eşimle oturup bi 5dk sohbet bile edemiyoruz