Furug hahahahah canım Allah sabrını veriyor. 2 yaş sendromu bu 🥲
Benim kızım da neredeyse anlattığın gibi. 21 aylık şu an. Kıyafetini kendi seçip giymek istiyor, beğenmezse çıkartmaya çalışıyor. Tişörtünün kolları asla yukarı çekilmeyecek nefret ediyor. Uyurken üstü sırtın kadar örtülmeyecek anında tepikleyerek örtüyü fırlatıyor. Bir sürü oyuncağı var ama hiçbiriyle ilgilenmiyor, evdeki kedi biblosuna kafayı takmış durumda. Uyanır uyanmaz “dili dili” diyerek o bibloyu istiyor. Uyuyana kadar elinden düşürmüyor hatta uyurkende elinde tutuyor, uyuyunca elinden düştüğünde kaldırıyorum yerine bibloyu.
Yemeklerini düzenli görmek istiyor. Birbirine karışan şeyleri asla yemiyor. Kahvaltı tabağı bölmeli mesela, eğer zeytin salatalığının arasına kaçmışsa sinirleniyor. Üstüne, eline, mama sandalyesine yemek dökülmesinden nefret ediyor hemen sildiriyor yoksa ağlıyor. Ailemle ve eşimle telefonda görüşürken kapatacağımız zaman çığlık atmaya başlıyor kapatma diye. İnsanlar sessizce kapatıyor telefonu anlamasınlar diye. Bazen ben telefon kapansa da konuşmaya devam ediyorum hatta. Daha neler neler var.
Büyüyor iki gözümün çiçeği. Sabrediyoruz ve saygı duyuyoruz biz de ilk ergenliğine.🥲