mom093 Minikkusuumm haklisin cok yaygın bu ara yine kolik canim büyük ihtimalle biogaia kullandı ablam cok iyi geliyordu bende kullandım bende memnun kaldim
Yagmursonrasitoprakkokusu Minikkusuumm biz naparsak yapalım fayda görmedik açıkçası. Tek ilaç zaman. Şu an 6 aylık olmak üzereyiz, tam olarak bitmedi ama eskiye nazaran gözle görülür derecede düzelme var. Onlar hareketlendikçe geçiyor Allahın izniyle