Minikkusuumm Allah kolaylık versin kolik nedeni bilinmediği için tedavisi olmayan bi gaz sorunu 3 ayın sonuna doğru kendiliğinden bitiyor. Çok ağlamak bebekler için iyi değil biliyorsunuz eğer emiyorsa ben nerdeyse 1 saat emziriyorum süt falan kalmıyor da zaten sakinleşsin diye, yaptırabilirseniz banyo yaptırın o iyi geliyor bir de karın üstü bırakıyorum tabiki gözetimim altında ellerini çenesine doğru yerleştirip kafası düşmeyecek şekilde bi kaç dakika öyle yapınca biraz sakinliyor. Dizlerimin üzerine de koyuyorum yine karın üstü şekilde sırtına vuruyorum öyle baya iyi oluyor. Gaz damlası da kullanıyorsanız mutlaka sabah akşam hep aynı saatlerde verin yoksa etki etmez ben samp simplex kullanıyorum sabah 9 akşam 9 onar damla, biogaia da iyi bi probiyotik onu da sabah bir kez kullanıyorum 5 damla yine aynı saatlerde veriyorum öyle öyle iyi geldi şükür inşallah sizde toparlarsınız