dilancengiz Merhaba, doğum kilosuna göre normal. Doktorunuz neden öyle demiş bilemiyorum ama, ben 17.01.2021de 3280 gr ile doğum yaptım, 2. ay kontrolünde 6400grdı, boyu ise 62 cm. Doktorum boyuna oranla kilosunun normal olduğunu, endişelenmemem gerektiğini söyledi. Şuan biz de 3 aylığız herhalde vardır 7 kg. Boyu ne kadar miniğinizin?