dilancengiz memede dursun aslında, o emdikçe artar süt mutlaka. Sağarak bebeğin emdiği miktardan az geliyor, hatta bazı memelerde sağdığında hiç gelmeyebiliyormuş meme yapısından dolayı ama bebek emdiğinde geliyor. Yutma sesini takip etmeliymişiz. Mama verince daha uzun süre tok kalıp daha kısa aralıklarla emmeyi talep etmediklerinde süt azalıyormuş. Emzirme danışmanlarıyla görüştüm, hep söyledikleri bunlar. Benimki en son 1 haftalık yenidoğanken öyle 1 saat emdi, sonra hep kısacık, şimdi neredeyse hiç. 😔 Bebeğiniz memeyi seviyorsa süt olmadığını düşündüğünüz zaman bile emzirin ve sütünüzün fışkırdığını, yettiğini hayal edin.