sonsuz17 bana batan herhangi bir şey yok hanımefendi. Sadece internetten bile baksanız her sitede tarif aynı tarif. Zahmet edip bir iki kişi yazmış zaten farklı bir özelliği yok bu tatlının diğer insanların yorumlarını boşa sayıp başkalarından bir şey beklemeniz tuhaf geldi sadece. Üslubun yanlış olmuş olabilir eğer öyle anladıydanız kusura bakmayın amacım linçlemek değildi.