Kizlar hepinize çok teşekkür ederim kontrole gittim bütün kontrollerim yapıldı enzim ve safra ile ilgili bir sıkıntı yokmuş çok şükür büyük olasılıkla alerjiye bağladı bütün ilaçlarımı kesti doktorum sadece rahatlamam için başka bir ilaç yazdı onu kullanacam çok yardımcı oldunuz hiç bilmediğim bir konuda fikir sahibi oldum sayenizde