Nurerdgn benim hamileliğimin sonlarında oldu. Enzimlere baktırmam gerekiyor. Benim normaldi. Geçmedi alerji doktoru da krem verdi ama pek işe yaramadı. Doğumdan sonra yavaş yavaş azaldı. Sonra ben hamilelikte kullandığım ilaçları tekrar kullanmaya başladım. Tekrar kaşınmaya başladım. Sonuç olarak o ilaçlardan biri bana kaşıntı yaptığını düşündüm. Bu tamamen benim düşüncem tabi. Siz doktora görünün inş ciddi bir problem yoktur. Ama kullanılan vitaminler, ilaçlar yapabilir mi diye aklınızda bulunsun. İnş basit birşeydir 🙏🏻