Yeniann3 iltihabın dışarı akmasi bence çok iyi ama aksatmadan hemen doktora gitmelisin daha fazla büyümeden aldırmalısın ilk basta bende stres yapmıştım ama ağrıdan oturamıyordum bile benim iltihap içinde birikti nikâhımdan 3 gün önce cıktı ortaya ağrısı çok kötü oldu apseyi boşalttılar ilk once neşterle çok kucuk kesip sıkarak boşalmışlardı iltihabı evlendikten 1 ay sonrada ameliyat oldum sana soruyorlar zaten tamamen bayiltalim mi yoksa belden asagisinimi uyusturalim diye ben belden aşağısı dedim ameliyat esnasında hiçbirşey hissetmiyorsun zaten 15 dakika bile sürmüyor biraz uyusman geçtikten sonra ağrı hissediyorsun iyileşmende bünyeden bünyeye değişiyor kendine bakıp dinlenip temiz bakarsan 10 güne toparlaniyorsun ama kesinlikle ameliyat olduktan sonra normal tuvalete oturmaya çalışma dikişlerinin açılma olasılığı var oturaklı tuvalet olsun ve kendini sakın zorlama inşallah büyük değildir ve aksatmadan hemen gitmelisin doktora çok geçmiş olsun