Yeniann3 erkek kuzenimde de vardi aynisi, kuyruk sokumundaydi onunkide. Ameliyeti iyi gecmiş ama sonrasinda biraz ağrisi olmuş, pansumanini teyzem yapmiş hep, teyzem ilk başlarda pansumanyaparken bakamiyordum diyordu,kocaman delik vardi diyordu, icini temizlemişler ya iyice. Ama sonra zamanla kücülüp kapanmiş. 1 ay kadar poposunun üzerine oturamiyordu heralde kuzenim. Hep yatiyordu 😅 ama simdi maşallah bi sikıntısı yok.