Mu-Mi bizim doktorumuz da diyeti açtığı zaman cildi egzama oldu kızımın yüzü, uykuya dalmakta güçlük baladı,ve az uyuyordu keyifsiz vs. Doktora söyledim hatta fotografını cekip göndermiştim aynen devam ediyoruz üstüne gitcez dedi korktum da artacak diye ama azaldı sonradan. Doktorunuz acın diyeti dediyse acın bence . Ama diyet acarken biz önce yoğurdun pişmiş halinden başladık ben çorbada tükettim sadece . Sonra tere yağı pişmiş yine sonra süt denedik yani hepsini aynı anda tüketmedim. Fırınlanmış olması önemli demişti. Sonra da pişmemiş olarak yoğurt tükettim sonra tere yağı ve süt yine. Sadece Süt diyetini acmamız 1 ay sürdü . Hem daha net gözlemliyorsunuz hem de daha sağlam gidiliyor. Doktorunuza sorun bu şekilde yapabilirsiniz sizde .