Defne123 10 aylıkken deldirdim. Geç bile kalmışım dedim anladıkları zaman daha kötü oluyor. Krem falan sürüyorlar sprey sıkıyorlar acıdığını düşünmüyorum. Sadece onların deldiği küpeyi değişirken biraz zorlandı mecbur altın küpeye geçmek gerekıyor değişirken baya zorlandı halka seklınde küpelerden almayn belkı ona parmağı takılır ben kelebek küpe aldım 1 bcuuk ay oldu bi sorun olmadı