Ysmnar 6 aylık oldu hala filede yıkıyorum. Yıkaması zor değil ama her gün o fileyi küveti kovadaki suyu hazırlamak taşımak işkence gibi, eşim yapıyor o kısmı gerçi ama😆 artık banyoda yıkamak istiyorum ama nasıl yapacağımı hiç bilmiyorum. 1 kez soktum banyoya acayip korktu ağladı. Duşa kabinimiz çok kötü çünkü ben bile daralıyorum