Niloskos Gamze1761 bugun cok zor uyudu :( 2. Ay atagindayiz assiri huysuz. Zar zor uyuttum cay hak getire su iciyorum anca 🤦♀️😂
Merve_Kurt Gamze1761 bende şimdi uyutuyorum hadi inşallah çok uzamaz diyorum birazdan kahve içmeyi hayal ediyorum
Gamze1761 Sebat321 sese alistirmaniz gerek uyudugu zaman evde ses olmalı muhtemelen doğduğun da oyle alışmış.
Gamze1761 EAS bende bu soruyu kendime cok soruyorum ay gece kalkar bu gidip yatayim diyorum 12 ye kdr uyuyamiyorum .bugun kocamla zaman geçircem kalkarsa da napalim artik yarin uyuruz .
Mom88 Gamze1761 esim salladı salladı uyumadı emzirdim bende denedim uyumadı kucagima aldım uykusu var belli napmaya çalışıyo anlamadım uyutabilirsek ne mutlu çay da istemiyorum 😁😁😁
Gamze1761 Mom88 aynanin karsisjna gec dik pozisyonda tut ikinizde aynada goz göze bakin hafif de sarki söyle. Tamamdir olay :)
BabyGroot Gamze1761 bugün çayır çimen gezdirdim biraz kimselerin olmadığı yerlerde o enerjisini attı ben de negatif enerjilerden ve sinirimden stresimden arınmaya çalıştım saat 8 buçuk da uyudu şükür umarım gece de iyi geçer 🙏🏻😊
Gamze1761 BabyGroot hadi insallah hepimizin bebeisleri misil misil uyur :) bi kalkalim sabah olmuş olsun :)