Ece-Maya
zynn
Elbette zamanla geçecek merak etmeyin.Bebekler ilk 3 ay (eğer 40-41 hafta tamamlayıp doğduysa) anneyle birdir.Eğer başka çocuğunuz var ise tabi ona da vakit ayırmak gerekir biraz zor olur.Henüz ilk çocuk ise durum biraz daha kolay.Tüm ilginizi verebilirsiniz. 3-4 ay civarı etrafa bakıp meraklanmaktan sebep, emme süreleri kısalacak hatta bazen oyun yapıp “neden emmiyor” diye telaş yapabilirsiniz.Oturmalar,ek tadım gıdaları ve emekleme ile 6-8 arası, 5-6 dakika da bitecek 😊 Geceleri 2 kere belki uyanacak, kucak yerine yerde oyuncakları isteyecek 😁
Şimdi koklaşma zamanı.küçük bebeklerinizin size, sizlerin de onlara ihtiyacı var.Sakin olun ve dinleyin,lohusalık tanışma zamanıdır 🌸