Ece-Maya Yenidoğan bebek = lohusanın yaka iğnesi. Her şey için emecek sadece açlık değil. Günde 18-20 saat meme ister. Özler koklar sakinleşir. Giydiği badiden haberi yok,anneden uzaklaşınca strese girer.
Oturdun emzir, kalktın emzir. Wc gittin geldin emzir.Su içtin emzir.İçemedin gene emzir.Hava güneş mi açtı? Emzir. Sokaktan kedi mi geçti? Emzir. Yani işin gücün kuzum emzirmek 😊
2,5 aylık ve 2,5 yaşında 2 oğlum var.İkisi de emiyor ve emin ol büyüdükçe emme araları açılıyor, daha hızlı emiyorlar,daha uzun uyuyorlar.Yenidoğan bebek nedir?, bebeğin 1.-2.-3.-5.-8. Vs vs aylarında ortalama neler olur? Atak haftaları nedir? Seni neler bekliyor, bebişin kucağında emerken youtube da çok güzel doktorların videoları var bak onlara önden fikrin olsun.