alchn Canım rutinde bir çocul doktorunuz olsun illa sağlık ocağını bekleme ara ara kontrole götür bir yaşa kadar ayda bir sonrasında da hastalandıkça veya yılda 2,3 kez bile gitsen olur ama takibi yapılsın yani çağırmayı beklemeye olmaz bu işler sen takibini yapamazsın çünkü