Gzmmmm muhakkak 3 gün su degmemesi gerektiği bilgisi vardır hemşirenin. Ama o gün çok yoğun oluyorlar toplu yapılıyor bcg aşısı. Ağzından yanlışlıkla öyle cıkmıs olabileceğini düşünüyorum. Siz bir sonraki kontrolde sorun, sizi tatmin edecek bir cevap alamazsanız değiştirin 🙃