Zelisblt Metehan1 10 aylık olacaktı, vla kundak yapıyordum tam uyuduğunda emin olunca kolunu biraz gevşetiyordum, 2.gün biraz daha gevşettim öyle öyle gevşettikçe oda daha rahat ettiğini anladı Sanırm öyle alıştı 😊
Miyonunannesi Metehan1 canım ben boyle bpyle derken 7. Ayın sonunda anca bırabıldım bizde emzıkle uyuyoruz emzık cıkarıyodu kulagını cekıstırıyodu ilk basta tek kolunu cıkardım onunda bazen tuttum uyurkende oyle uyudu sonra uykuda kundagı aldım bi sure sonra tamamen kundaksız uykuya gectık inanılmaz keyıflı cok erteleme benım gibi artık o kadar cok uzuluyodumkı hem bırakamayacagım diye hemde kumdakta öyle robot gibi uyumasına
Metehan1 Miyonunannesi kesinlikle haklısın kolları bağlı hareket edemiyo bi yeri kaşısa kaşıyamıyor sonradan üzülmeye başladım buna inşallah tez zamanda bıraktıracağım Allahın izniyle 🥰