Bebeğim 4 ay 12 günlük doğduğundan beri yarım kundak yapıyorum başlarda istemiyordu çok zorluyordu ellerini çıkarmak için şimdi alıştı kundaksız uyumuyor bi kaç kez denedim ellerini ağzına götürüyor emzikle uyuyor emziğini eliyle çıkartıp oyun oynuyor nasıl alıştıracağım kundaksız uyutmaya sallanarak uyuyor. Yaz geliyor rahat etsin istiyorum bir an önce bıraktırmam lazım bana yardım edecek anneler varmıdır😖