Derinmevzu20 Ayseer benim de 8 ay oldu hala tık yok, doktorum 1 yıl sürebilir diye söylemişti kırkım çıktığında
Badehandeyldz Ayseer evet ben 40 ım çıkınca adet oldum ama sprail taktırınca 6 ay olamadım emziriyordum ondan dediler sonra 2 ay hiç durmadı kanamam çıkarttım bu birazda içinizdeki yabancı maddeyi rahim kabul etmiyor demekmiş