Ayseer Merhaba kızlar dogum yapalı 9bucuk ay oldu ama hala adet olmadım birde kirkim çıktıktan sonra spral taktrdim doktora sormuştum 1 seneyi bulur dedı benim gibi adet olmayan var mı süt mü korluyo
Eyluldila Ayseer merhaba adet olmadan nasıl sprial taktilar. Bende 5 ay önce doğum yaptım hala hasta olmadım adet olmadan takamayiz dediler
Kereminannesiii Ayseer süt korumuyor adet olmayı geciktirebiliyor sadece kişiden kişiye değişebilir bende emziriyorum ama oğlum 5,5 aylıkken adet oldum
ecemm-6161 Ayseer süt korumuyor kaç kişi var etrafımda emzirirken kaldı şakın süt koruyor diye kendini salma bacım 2 doktora da sordum süt korur diye bileu yok dedi korunacaksın dedi bana 😂😂
Ayseer Eyluldila walla doktor bana adet ol öyle gel dedı sonra Bn ısrar edince takti İnterneten de arastrdım adet olmadan da takilabiliyo âdetliyken takılması sadece rahim genisledigi için takarken acı olmasın diye dıyolar birde tabi hamilelik riski
ikizbabymom Eyluldila canım 40ı bitmeden yani kanamalıyken takıyolar sonrasında adet olmadan takılmaz
Badehandeyldz Ayseer evet ben 40 ım çıkınca adet oldum ama sprail taktırınca 6 ay olamadım emziriyordum ondan dediler sonra 2 ay hiç durmadı kanamam çıkarttım bu birazda içinizdeki yabancı maddeyi rahim kabul etmiyor demekmiş