Kamileyldrmm Ah canım bizde geçtik o yollardan iki tane çocuk dogurdum ikisinde de deste deste dökülüyordu belli bir zaman sonra duruyor ama mesela şu an benimki durmuş çok şükür bebeğimin kakasında bile benim saçım çıkıyordu inanabiliyor musunuz o Yemeklerde saçım çıkıyordu eşim kızıyordu bana elimde değildi ya adım attığım her yerde dökülüyordu tülbent bağlıyordum ona rağmen bile dökülüyordu