6 ay önce doğum yaptım doğumdan 2 ay sonra saçlarım dökülmeye başladı normal düzeyde. Artık baş edemiyorum duşta bir avuç, tararken bir avuç, saçımı salarken, toplarken hep dökülüyor yoğun bi şekilde hafifçe avcuma alıp aşağıya çekiyorum, asılmadan. Her çekişimde 5 tel net geliyor ve arkası kesilmiyor doğumdan sonra bukadarıda normal mi? Veya çözümü var mı ne yapmalıyım?🙏🏻