Elifim1512 bizim apartmanda çok ses var. Anne karnı sesi açıyorum. Özellikle akşam 8 de yatırdım diyelim ki. Ben odadan çıkarken kapının minicik çıtına uyanıyordu. Böyle çözüm buldum. 22:30 kadar çalıyor. Ses olmuyor bende yatıyorum zaten. Uyanmıyor öyle. Gündüz de tv açarım yoksa kolidorda wcye girsem kapı sesine uyanıyordu. Hele o parkeler yok muuuu