Dorukmomy yatmadan önce mama vakti oluyor, mama yerken uyuyabilir hatta. Ama gece uyanıyor, gazı oluyor sanırım çünkü sonra çıkarıyor alttan. Bazen de yüzü kaşınıyor. Dişi de sorun olmaya başladı 5 aylık.
Ama emzirirken gece yatmadan önce mama veriyordum, gerçekten daha uzun uyuyordu. Fakat bu dediğim ilk zamanlar 2 aylık falan.