Canım benim kızım da son 3aydir nerdeyse sürekli kalkiyo geceleri çok fazla, dişten yapıyo açlıktan değil,rüya öğünü denilen şeyi de yaptım yok ama kurulu saat gibi sürekli kalkiyo gece emziriyorum oyle yatiyo geri , şu an alttan 2 dişi çıktı yanlar da geliyo o yüzden bu huzursuzluk,seninki de açlıktan değildir anlicagin, tüm dişler çıkana kadar sanırım bize uyku haram 🙄