mrstucii06 öncelikle korkmana gerek yok canım bu tip rahatsızlıklar %100 tedavisi olan ve iyileşen rahatsızlıklar bizde de vardı 40 günlükken öğrendik 6 ay çift bez kullandık her ay gidip usg son 6 ve 7. Ayında röntgen çekildik çok şükür düzeldi kız mı bebişin özellikle kız bebeklerde yaygın görülürmüş ama sorun etme çift bezle düzeliyor inanki👍🏽 Birde sen dikkat etmen gerekir kucağında taşırken mutlaka bacaklarını ayrı tut spor yaptır bacaklarını ileri geri yanlara açma dışarı çıkarken kanguru kullan vs bacakları ayrı dursun çift bez kullan geçer inşallah 🌺