Kizlar 3 aylıkken teşhis edilmisti suan 6 aylik değişmemiş sonuc yine aynı doktor 2 bez kullan 2 ay sonra tekrar gel dedi moralim çok bozuk başına gelen varmı süreç nasil ilerledi tamamen iyileşme oldumu iyi şeyler duymaya ihtiyacim var😔 Rabbim hic bir bebeği çocuğu hasta etmesin hasta olanlarada tez vakitte şifa versin inşallah 😔