hellomom bizde 55 günlüğüz doktorumuz erken dıye ılaca baslamadı.ama ar mama yani reflü maması önerdi.aptamil ar kullanıyoruz bıraz etkı ettı gıbı. Ama bazen aşırı kusuyor bazen az. Kucagında emzırdıktsn sonra ne kadar süre kucagınızda tutsanızda işe yaramıyor. Birde benım doktorum sey dedı. Reflü olan cocuklar gece cok hareket etmedıgı ıcı az kusar gunduz cok hareket eder cok kusar dedı. Emzırdıkten sonra kafası ve omzu yükseğe gelecek sekılde reflü yatago sisteminde yatırıyorum bazen öyle de qz kusuyor onuda deneyın