hellomom benim bebeğim 2 aylık. Doktorumuz daha ilk bir haftalık kontrolümüzde bebeklerde doğal reflü vardır asla düz zeminde yatırmıcaksın dedi. Bizde reflü yatağı aldık. İnanın çok işe yarıyo. Bnde sizin gbi besleyip 15dk göğsümde dik tutuyorum (doktorumun tavsiyesiyle) sonra yatırıyorum. Reflü yatağını deneyin yada yattığı yerin bi tarafını altına bişeyler koyarak bir tarafı biraz daha yükseltin.
Burnunu da mutlaka temizleyin eğer geniz akıntısı oluyosa bunu da kusarak çıkarabiliyomuş. (Bunun reflüyle alakası yok yeni başımıza geldi o yüzden aklıma geldi de söylüyorum sizde olacak diye birşey yok bi ihtimal ama burun temizlemekten zarar gelmez ☺️)