Emine1414 zahideege yaklaşık 2 aydır kullanıyoruz çok şükür bi yan etkisini görmedim. Yalnız 5 damla ver demişti doktorumuz. Burdaki yorumları okunca herkes farklı farklı ölçülerde kullanıyor. Ben çay kaşığına damlatıp veriyorum. Bizimde alerjimiz var
AlyaMerveMina Thesra bende artk çay kaşığına damlatıp veruyorum zaten bellı bisüre kullancz alerji oldgu bılebelli dgl daha
AlyaMerveMina Thesra bende aşerjık astım var ondan şüphelendı doktpr cnku bıgazında bısy cımmadı cıgerler temiz onsallah senden ona gecmemıstır dedi bakalm
123123 Janss ya o zaman kullanmasam mı bilemedim çok öksürüyor buna hapsuruk da eşlik ediyor bu surubu verdi sabah akşam 2ml
123123 Yabangulu benim bebeğim şu an 6 aylık 15 gun sonra 7 aylık olacak çok öksürüyor buna da hapsuruk eşlik ediyor. Doktorumuz bu surubu sabah akşam 2ml olarak verdi. Siz ne için kullandınız
TgcDvc zahideege ben alerjik nezle olduğunda 4 5 aylıktı o zaman kullandım sadece 5 gün dedi doktor ve geceleri mamaya katıyordum uyku yapıyo o yüzden gece verilmesi mantıklı..