Ben çok tüketiyordum maalesef önce beslenmeyi düzeltmek gerekiyor daha önce de paylaşmıştım burda İsmail Göçer diye bi adam var eczacı aynı zamanda herbalist ben ondan yardım aldım çocuğumda şükür kalmadı 4 aylıkken tedavi başladık üç ay devam etti tamamen kesildi bitirdik ama ben bikaç ay daha boğazımı tutsaydım daha olmayacaktı fakat yine tutamadım yedim çikolata özellikle bizde sıkıntı oldu sonra tekrar bi tedavi aldık tamamen geçti şu an yok şükür 🙏 araştırmak adına bakabilirsiniz belki