Kızlar merhaba, 6 buçuk aylık oğlumun yüzünde sivilce gibi başladı şimdi büyüdü egzama gibi kızarıklık oluştu. Alerji doktoruna götürdük böcek ısırığına benziyor dedi. Egzama ya da alerjik bişey değil dedi. Profesör bu alanda.
Ancak o günden bu yana geçmedi daha da büyüdü. Bu ctesi başka doktora gidicez ancak annelik işte. Başka yaşayan var mı merak ettim. Ekleyebilirsen resim ekleyecem.