Hndd Ballokumu 4 ay 25 günlük atak hesaplamada bitmiş gözüküyo ama bence asla bitmedi olabilir mi kii
Ballokumu Hndd kesinlikle olur bence. Bizimki ataktan sonra bitmedi. Hatta demek ki huyu böyle napalm atakla ilgisi yokmuş dedim. Ama geçti şükürler olsun. Bazı geceler 1-2 saatlik uykuyla işe gidiyordum
Rkydmn Alyatrd galiba ya. Çok yoruluyorum gerçekten. Uykusuzluktan neyse de emmemesi çok yoruyor beni
Alyatrd Rkydmn gaz olayı 3.aydan sonra bitiyor genelde . Sonra ataklar başlıyor diş falan 😑 bitmiyor yanin
Hndd Ballokumu aa vala ben de huyu böle diye kabullenmeye başlamıştım inşallah bana da nasip olur o rahatlama🤭
ozgekzy Alyatrd bizim 5buçuk aylık gibi rahatladı ama çat diye düzelmiyor yavaş yavaş sakinleyerek azalıp bitiyor
BzeynepC Alyatrd inanin bende anlamis degilim. Bi gun tam oldu diyorum geri kalan haftanin 6 gunu olmamis oluyor😀
ozgekzy Alyatrd biraz uzun sürüyor normalde 35 gün deniliyor ama bizde etkisi hemen geçmedi sizin nasıl olur bilmiyorum belki daha kısa sürer biraz diş sıkın çok iyi anlıyorum bende çok zorlanmıştım
Aliemirinannesi_ Alyatrd Bizde de durum aynı ya 3 ay 15 günlük uyutana kadar perişan oluyorum tam düzeldi diyorum yine aynı günü günü tutmuyor ne zaman bitecek 🥱🤷🏻♀️
Alyatrd Aliemirinannesi_ 5buçuk 6.aylara kadar devam eden varmış maalesef 😞 benim pilim bitti şimdiden Allah yardımcımız olsun 🙏🏼😕
Aliemirinannesi_ Alyatrd Aminnn canım bian önce akılı uslu bebeler olsunlar inşallah ❤️🤲 oruç ayında ayrı bir zorluyor pilim bitmiş geziyorum 🥴
Hosgeldin050120 Aliemirinannesi_ Vallahi anneme soruyorum size fırsat kalmıyordu yavrum diyor tarla yemek 7gorumce karnı doyur eş kaynana kaynata sizi emzirmeden emzirmeye alırdım ağzınıza yemeniye lokumu koyardım onu emerdiniz ben bakana kadar diyor yani sizin bı iş yok çocuğa bak yeter diyor 🤔🧐