maestro merhaba 🌸 kaç aylıksınız ve geceleri uyanıyor mu sürekli emmek için? meme ağzında mı uyuyor, yoksa tam dalacakken çekiyor musunuz?
Pembebeyzmavi maestro 8 aylık. Valla memede iyice uyutup öyle yatırıyorum sonrada 5-10 dakka pışpış diyorum tabiki gece çok uyanıyor
pamukseker1 maestro ilk uykusunu iki saat alıyor dahs sonra saat başı yada yarım sAtte bir uyanıyor 🤦🏻♀️
iki_prens_annesi_ maestro geceleri cok sık uyaniyor sadece emerek uyuyor gunduzleri iyi hosda geceleri surekli kalkmasi zor oluyo
Evlatkokusuuy maestro 5 aylık sadece emerek uyuyor malesef iyice dalınca yerine koyuyorum en dazla 2 saat uyur geri uyanır gündüz daha da kısa 1 saat falan emdiğinde de her seferinde süt çekmiyor sanırım ağız tiryakisi 😂
Pembebeyzmavi maestro kendi yatağına bırakıyorum beşiğine ama maalesef 2 haftadır pis bir huy edindik sabaha karşı uyandığında beşiğe koyuyorum yine uyanıyor ve uyumuyor mecbur aramıza alıyorum öyle uyuyor
Fadimeemre Bizde memeyle uyuyoruz canm emerken uyutuyorum sonra yatagina yatiriyorum uyaninca yanimda yatiyo emerken ikimizde uyuyup kaliyoruz. 5 bucuk ayligiz
Hotic maestro 19 aylık. 7 aylıktan beri emerek uyuyor. Uykuya dalınca çekiyorum. Gece sık sık uyanmıyor diş çıkaracağı dönemler hariç.
Evlatkokusuuy maestro sakın bebeği yanınızda uyutmayın sokularak size gelir uyku hali ne olacağı belirsiz çok tehlikeli bi de ateş yapabilir bebeğinize fark etmezsiniz havale geçirebilir
Dlnilingi maestro sadece meme de uyuyor gece on bin defa uyanıyor yatağımızda uyuyor nasıl terk edilir bu alışkanlıklar bilmiyorum edilir mi onu da bilmiyorum..
maestro lingolingo Minnakseven pamukseker1 Veraveannesi Dlnilingi @Hotic @Pembebeyzmavi @iki_prens_annesi_ @Evlatkokusuuy @Fadimeemre Bu o kadar güzel bir bağ ki, onun sevildiğini ve desteklendiğini bilmesi güvenli bağlanarak büyümesi.. belki hayatımızın bir kısmı böyle uykusuz ve zor geçecek, fakat bir gün emmeyi bırakacağı zaman onunla kurduğumuz bu özel bağı o kadar çok özleyeceğiz ki.. hepimizin eline sağlık, mükemmel anneleriz ❤️
Veraveannesi Memede uyutuyorum gün günü tutmuyor bazen çok fazla uyanıyor genelde 2-3 kere uyanıyordu 8 aylık olucaz bi kaç gün sonra gecede 1 e düşürdü o mutlu ben mutlu 🙈