Canimmm Allah şifa versin İnsaAllah universite okurken yurtta kalıyordum ben de olmustum Allahim dusmanimin basına vermesin çok kötü taraklarla kapaklarla kasıyordum vücudumu sonra eczacımız bi losyon verdi”kwellada “diye Allah razı olsun 3 gün kullanıyorsun duş alıp sürüyorsun yatıyorsun sabah kalkıp tekrar duş alıyorsun carsaflar dahil herseyi yüksek derecede makinaya atıp herseyi çoraba kadar ütülüyorsun sadece 3 gün sonra geçiyor