Alminay23 ben hamıleyken gecirmistm cok zor canm allah yardımcın olsun özel bır hastaneye gıtmıstım cıldıdye bır karısım yazmıstı cok ıyı geldı 2 haftada gectı kıyafetlerı falan hergun yıkadık 3 gunde bir bu karsımı suruyoduk 4 gun yıkanıyoduk ondan sonra bes gun bekleyıp tekrar suruyoduk canm ogle gectı annem ablam kardeslerım herkezd vardı dıyebılırım bu karısım sayesınde suanda kımsede hıcbırsey yok cok şükür