Ben göğsüme gümüş kapak ve mustelanın organik kremini kullandım. Arada kendi sütümü sürüp kuruttum. Bir de yaranın iyileşme süreci için sütümü sağıp verdim. O da sakinleşmesinde büyük etki yarattı. Meme reddi olmadığı için biberonla verdim geceleri sağdığım sütü. Çok geçmiş olsun umarım bir an önce iyileşir. Ama eninde sonunda iyileşiyor. Ben hala mustelayı azıcık acı hissettiğimde sürüyorum hemen sızısını alıyor.