NehirinAnnesiii kesinlikle her emzirme sonrası sütünü sür, kuruyuncada garmastan pomad kullan. Her emzirme sonrası işlemi tekrarla. Göreceksin hemen geçecek.. Ve sana bi kardeş tavsiyesi ben 3 ay çektim o yaraları aglaya qglaya emzirirdim çaresizlikten herkesin dediğini yaptım sonuc yaranın iyileşme suresini uzatmış oldum. Sen Sen ol herkesin aklına gitme. Birine iyi gelen şey sana iyi gelmeye bilir unutma. Garmastan da Alman kremi olduğu için kullandkm ben… bide gümüş kapak ,yok slikon kapak felan da kullanma hava almadığı için iyileşme suresi uzuyor ve mantar olursun… bebek bezini koy göğüslerine bide bebeklerin yumuşak agiz mendilinide koyabilirsin