turansmom ben 5. Ayda hep şöyle yapıyordum:
Diyelim ki balkabagı, patates var elimizde
Onları bşraz suda tamamen haşlıyordum. İçine pirinç, bulgur veya şehriye. Haşlanınca pirinç süzgecinden geçiriyordum biraz. 1 bardak için 2 tatlı kaşığı zeytinyagı koyup veriyordum.
Doktor böyle yap demişti yani. Bu şekilde hem kabız olmaz demişti