turansmom bana bi doktor
demisti ki kendi yiyemedigin acayip karisimlari deneme. Cunku genetik olarak aslinda bi damak zevkine sahip doguyorlarmis. Anne karninda da basliyor bu tabi emzirme surecinde de. O yuzden ben oyle degisik tatlari bir arada zaten hic vermedim. Balkabagi ve pekmez. İkisi de cok tatli. Armut, Keza o da tatli. Bu kadar sekerli bir arada vermesiniz iyi olur. Ben ilk zamanlar irmikten yulaftan muhallebi yaparak icin bir cesit meyve koydum. Baska meyve de vermek istersem o gun, gun icinde cam rendesen gecirerek verdim. Veya meyve puresini sadece meyvelerle, pekmezi sadece muhallebiye katarak verdim. Karar sizin.