Denizlina ben çatalla iyice eziyorum canım çok şükür birşey olmadı bide bana doktorum kuzu inciğin suyunu kullan dedi onuda şöyle ben kuzu inciği kaynattım buzluk varya küplü ona koydum mesela kabağı haşladım sonra minik tavaya aldm içine bi küp atıyorum onu çatalla ediyorum 3 dk kadar kaynaştıktan sonra alıyorum ılıyınca üstüne minik zeytin yağ gezdirip veriyorum doktorum listesi bu şekilde canım belki fikir olur sanada