Denizlina kızlar ek gıdaya başlıyoruz ama ben çalışan anneyim sebze tadımlarını akşam öğününde yaptırsam sizce sorun olur mu??bu aşamaları kaçırmak istemiyorum :(
Boncugunmelegi Denizlina benim doktorum sebze ogununu aksaam vermemi istedi 8-8.30 gibi mesela yapabilirsiniz bir sakınca olmaz
sevimlienerji Denizlina canım bebeğn gazlı bir bebek değilse olur bende çalışıyorum oğlum 8 ay 20 günlük akşam yedirdigim zaman rahat uyuyamiyor o yüzden akşam sadece emziriyorum
Denizlina Ogulcan ay valla bende öyle yapayım dün yoğurt ile başladık o tatlı minik yüzünün aldığı haller harikaydııı , devamını kaçırmak istemiyorum en azından ilk tatma anını ben yaşamak istiyorumm
Ogulcan Denizlina ben hem resim çekiyorum canım hemde hızlı videoya alıyorum bitirene kadar çekiyorum çok tatlı oluyorlar 😍😍
Denizlina Boncugunmelegi benim önce yoğurtla başla dedi sebzelere geçince yoğurdu 8 9 gibi ara öğün yaparsın dedi akşam , ama bende tam tersi yaparım olmadı şimdi bir ay 3 günde bir yeni sebze meyve heyecanı yaşayacağız
Denizlina sevimlienerji ayyy biraz gazımız oluyor aslında ama şansımı denemeyi düşünüyorum bakalım umarım olur
Boncugunmelegi Denizlina bana liste verdi öğlen kaşık mama artı meyve , ikindi vakti yoğurt artı meyve akşamda sebze çorbası üç öğün yapıyoruz bir sıkıntı yaşamadık
sevimlienerji Denizlina inşallah canım rahat ederse akşam besle bizim gibi olursa akşam 6 dan sonra ek gıda verme
Denizlina Ogulcan ayyy yeni tadımda Bende deneyeceğim hızlı çekimi:) birde siz 3 gün kuralına uydunuz mu nasıl bir yol izlediniz
Ogulcan Denizlina bencede yap canım çok zevkli oluyor evet uydum canım sende mutlaka uy canım sebebi biz ilk gün kabak ile başladık araya başka sebze katarsan ve alerji yaparsa anlaşılamaz diye bizim kabak tadımımız bitti dün patates e başladık 🥰🥰
Denizlina Ogulcan ay çok heycanlı ya biz de yoğurdun ikinci günündeyiz cuma balkabağı tadida sonra patates :))
Ogulcan Denizlina bizim süt alerjimiz olduğu için kök sebzelerden başladık canım muhteşem duygu gerekten 🥰🥰🥰
Pinar_kb Denizlina az önce uzaktan eğitime geçtik istediğim saatte yapabiliriz artık. Darısı sizin başınıza 😊
Gulgugul Denizlina çok haklısınız her anı çok kıymetli🥰 en azından alerji yapma ihtimali olan besinleri gündüz vermeye çalışın. Geç saatte verince alerji tepkisi geceye sarkip gözden kacabilir