Gul-38 turansmom sutum tam yetmiyor mecbur kullaniyorum gunde 2 3 defa. Gazni ckariyor ıkınarak ama kakaya gelnce yok
turansmom Gul-38 Mama değiştirmeyi denedin mi? Sma optipro kulansan mesela. Hem anne sütüne en yakın mama hemde sorunsuz. Belki kabızlık yapiyorduk ne kullaniyorsun bilmiyorum ama
Gul-38 turansmom aptamil en iyisi dediler baştan beri onu kullanıyorum bi sknti yoktu bu zamna kdar dewam ederse mecbur deiscez denicez artik
Alpbebek2 Gul-38 tatlım bizde 2 aylık olduk öyle başladı kabızlık 15 gündür çekiyoruz 7 gün lağman verdik 9 gündür yine yapmadı kendinin yapmasını bekliyoruz yarın Dr gidicez
Alpbebek2 Gul-38 hastaned everiyolar tatlım bebeğin poposuna sıkıyorsun hemen yapıyor ama bağırsağı tembellestirdigi için bir daha yapmak istemiyorum
turansmom Gul-38 Mamasina zeytinyagida damlatabilirsin. Ama sakın poposuna kulak çubuguyla uyarma yada lagman yapma çocuk korkuyor o zaman daha zor oluyor onun için. Insallah bir an once bir çare bulursun
Ftmsrt Gul-38 hipp mama kabız yapmıyor diyorlar canm onu deneyebilirsin. Benim de bebeğim mama kullanmıyor ama kabız nbl drop probiyotik kullanıyoruz iyi geldi o biraz daha