Kizlar bebegim 2 aylik olacak bi kac gun sonra hem anne sutu hem mamayla besleniyor. 3 gundur kabizlik sorunumuz var doktor bi damla verdi ama gaz icnmis hicbi faydasi olmadi ne onerirsiniz. Zeytinyagininda faydasi olmadi. Kucucuk yavrucak ıkınmaktan bi hal oluyor :(