Mom0768 İlk aldığımız bez Molfixti. 1 ay kontrolünde mantar vardı doktor krem verdi. 2. Aya kadar hala geçmedi, tabi kremler falan dikkat ediyoruz ama geçmedi. 2. Ay kontrolünde artık bezinizi değişin her bez, her bebeğe iyi gelmiyor dedi.
Bizdeki de tecrübesizlik işte bilsem hemen değişirdim, 2 ay çektik yani. 🥺
Tüm bezleri denedim sonra, en iyi gelen Prima oldu. Bez değiştikten sonra bi daha hiç yaşamadık.