ikizbabymom Egemenin_Annesi kız sonuna soru işareti koyunca dedim halla halla yanlış bişeymi yapmışız🤧😂
ikizbabymom Egemenin_Annesi ha tamam yüreğime indirme😂😂tahin pekmez yapıyon içine ceviz rondodan geçir koy bu kadar
Egemenin_Annesi GramPozitifBakteri aynen öyle ya hele benim Bebegim inanilmaz huysuz bazen bütün gün su icmedigimi falan hatirlarim o derece kafa gidik 😂
GramPozitifBakteri Egemenin_Annesi Tahmin edebiliyorum ya.Bu akşam bi tabak yemeği 3 ayrı odada yedim.Peki doydum mu hayır 🤷🏼♀️ Benimki de fazla hareketli ve anacı.Canları sağolsun ama bi bardak suyu bari içelim yaa..🥴🥴
Egemenin_Annesi ikizbabymom ay bosver onlari catacak yer ariyor insanlar hem yanlis olsa bile kime ne ki.
Egemenin_Annesi GramPozitifBakteri ah bilmez miyim ya ben kahvalti yapmayi bile unuturum bazen oglum sagolsun hic durmaz bir dakika nefes aldirmaz bana tosuncuk 😀😀 ama olsun bu zamanlar gecici ilerde büyüdüklerinde onlari istesekde yanimizda tutamicaz
ikizbabymom Egemenin_Annesi Aaa olurmu bebek gıdaları tercih meselesi olamaz vermeyecen öyle yoksa mikemmel anne olamazsın
GramPozitifBakteri Egemenin_Annesi Evet orası öyle gel desekte gelmicekler 🙁🙁 illaki doyarız bi gün 😃
Egemenin_Annesi ikizbabymom valla hic takmam kimseyi her anne mükemmeldir bana göre kimse bile isteye bebegine zararli bisey vermez
MiracAlpinveUmutunAnnesi Egemenin_Annesi kekin içine atıyorum canım😊 Normalde asla yemez pekmezmiş tahinmiş reçelmiş napayım valla pekmez tahini atıveriyorum kekin içine şekeri de minicik atıyorum sadece Miraç Alpe yapıcaksam hiç şeker atmıyorum😊
Egemenin_Annesi MiracAlpinveUmutunAnnesi sagol bro bende yedirecem artik daha hic cesaret edip vermedim 😂
Egemenin_Annesi ikizbabymom Ah cok tesekkür ederim canim 🥰 ama öyle yani bunu düsünebilmek icin özel bir cabaya gerek yokki zaten bunun böyle olmasi gerekir kimse kimseyi anneligiyle yargilayamaz kimsenin haddi degil bu
Egemenin_Annesi MiracAlpinveUmutunAnnesi 16 aylik oldu bro tam bir canavar yeni yeni huylar edindi ya artik babasiyla aramizda yatiyor her gece 🥺🥺🥺😂😂 vericem bro bende artik 😀